Noul Extra e dornic sa se inzestreze cu echipamentele necesare. Din pacate mai are putin de asteptat, deoarece inainte de asta va trece prin cateva pregatiri preliminare si de asemenea trebuie asamblate suprafetele de comanda.
Una dintre cele mai importante pregatiri este tratarea suprafetelor de lemn expuse contaminarii cu combustibil / ulei. Cum spuneam in postul precedent, cel putin compartimentul motor urmeaza sa fie protejat suplimentar, el fiind dat deja cu un fel de grund special, la fel ca si zona unde se fixeaza trenul de aterizare.
Azi nu dau cu poze, ca nu e mare lucru. Din pacate, insa, dupa operatia de lacuire (folosind lac “Yacht” de la Kober) si curatarea pensulei a cam inceput sa miroasa in casa. E drept, sunt vreo 20-25 dm2 acoperiti cu lac si uscarea acestuia duce la degajarea unei cantitati… sesizabile de vapori de diluant. Eh, peste doua zile mai dau probabil o mana si cu asta basta.
Deocamdata fuselajul si aripile sunt la uscat. Poimaine seara mai dau o mana de lac, dupa care, daca se usuca suficient incep sambata (iar daca nu duminica) cu decuparea foliei si asamblarea cozii. Pentru lipirea acesteia voi folosi UHU hart, recunoscut drept unul dintre cei mai buni adezivi pentru hobby pe baza de lemn. Problema va fi cu stabilirea unei geometrii cat mai apropiate de perfectiune, drept pentru care aceasta operatie se va face cu mintea si, mai ales, mana odihnite. Pana atunci, odihna placuta – mai ales ca maine nu o sa am timp nici sa respir!
Leave a Reply